Top articles

我的英國記憶

2017年的夏天,懷著忐忑又期待的心,我啟程飛往英國 。       原以為只是當我堂妹的伴讀書僮,卻意外的開啟了嶄新的視野並成就了更好的自我。在這遙遠的海島國家,乘載了我許多難以忘懷的記憶,因此,在多年後的今天,我決定要好好地用文字回味那段過往。  圖為我堂妹開心的在國王十字車...

2011年10月12日 星期三

The Spanish alphabet song ^_^



This song is my favorite song to learn Spanish.
Our Spanish teacher had shown this video clip in class before.
It makes me remember the alphabet quickly.
I really love this song because I like the Latin-style rhythm!!  It makes me feel passionate and positive~
a  be  ce  che che che  de  e  efe  ge hache  i  jota  ca  ele  elle  eme  ene  eñe eñe  eñe eñe eñe  o  pe  qu ere  ese  te  u  uve  uve double  equis   i griega i griega  ceta......

沒有留言:

張貼留言